tisdag, oktober 13, 2009

vad händer idag?

solen skiner men det blåser som fan själv ute. har inte vågat mig ut än. haha. måste plocka ur bilen och lägga i vinterdäcken. ikväll kommer det en person och ska köpa den. då blir jag billös, buhu. förhoppningvis hittar baby en bil snart. :) la ut bilen på blocket igår, och några minuter efter att den kom ut så började det ringa. vet inte hur många de var som ringde igår. två kom och tittade och nu under natten hade flera personer skickat mejl om den. men den sista som var och tittade på den igår ville ha den så han fick ta den.

igår kväll gjorde jag och baby tacos. det var alldeles för länge sen vi åt det, så det satt riktigt fint i magen kan jag lova! :)

idag vet jag inte ritkigt vad som händer.. försöker få tag på tessan för jag ska med henne till arbetsförmedlingen när hon ska dit, men tror hon ligger och sover än för hon svarar inte. försökte gå upp tidigt idag men det gick sådär. det är så fruktansvärt skönt och ligga och dra sig en varm, gosig säng så det finns inte! melikemelike! :) tillslut kom jag upp iallafall! har käkat lite frukost och ska väl göra mig i ordning så jag känner mig som en människa.

ne, nu får jag röra lite på mig, hej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar