fredag, oktober 09, 2009

chilldag

skulle ju varit iväg på core imorse men vaknade med ont i halsen så lät bli. inge bra och träna om man inte känner sig kry, lätt att det bara blir värre då. och det vill jag inte! ingen sjukdom inför helgen nu tack! blir ingen body balance heller utan avstår helt från träning idag, kanske blir en promenad sen eller något. beroende på vad tessan är sugen på. :)

nu håller jag på och kokar ägg och tänkte äta en riktig äggfrukost. gott det! har lite att fixa och dola med idag. vill ner på stan en sväng och titta lite. måste ha några nya leggings eller liknande till på lördag plus ett nytt puder. får se om jag kanske kan hitta något. sen måste jag bleka utväxten, men det har tessan lovat mig att hon ska hjälpa mig med. inte så händig med det själv tyvärr. haha. antingen brukar tessan göra det eller baby faktiskt. och båda gör det extremt bra så varför lära sig själv? haha. bekväm så det skriker om det. är så sugen på att dyngshoppa men det går tyvärr inte. no money = no shopping. får lön i veckan, väldigt efterlängtat kan jag lova!

nu ska jag äta mina goda äggmackor och sen ringa tessan!
ha en bra dag hörrni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar