tisdag, oktober 13, 2009

tada!

tänkte att jag slänger upp lite bilder på när jag och tessan fikade på staden häromdagen. myspys!


tessan ringde förut, hon skulle tydligen inte till ams så vi ska ta en promenad och en lunch tillsammans istället. jag har redan tagit tag i det jag skulle göra idag så nu skiner badrummet, disken är lika med noll i köket och bilen är lastad. det är skönt när man fått något vettigt gjort! nu ska jag bara vänta på att tessan hör av sig så ska vi ta en skön promenad i det fina vädret! :) tror det blir skutberget faktiskt. göttgött!
sitter och tittar på hemtex hemsida efter kuddar/filtar till soffan. tänkte köpa lite sånt när jag får lön nu på torsdag. så det blir lite hemtrevligare här i soffan. får se vad jag hittar!
hade!

2 kommentarer:

  1. tjing! han kom hem i dag och ringde förut så nu är oron bortav :) puss o kram

    SvaraRadera
  2. Ja det är tur! Han behöver ut och gå lite tydligen hehe. Hähä jag vet, från swerockshop :) Får hoppas dne passar bara, klurigt när man skickar efter.

    PUSS!

    SvaraRadera