fredag, oktober 23, 2009

fredag

jag har precis slutat jobbet. skulle slutat vid åtta men eftersom en extra dök upp som också skulle jobba så ställde jag upp för laget och gick hem (för att spara lite timmar). dock har jag inte tagit min rumpa härifrån än. haha. jag är lat och så vill jag egentligen inte åka hem, ensamt och jävligt. baby är nämligen i hagfors med jobbet och har någon slags utställning. han ska sova på hotell där inatt för den fortsätter tydligen imorgon också. tråkigt och vara själv, speciellt och sova själv. men kanske är bra med lite egen tid också, trots att det som sagt blir väldigt ensamt! tessan ska iväg och bowla med johan och ett lovecouple till, hon tyckte jag skulle joina men vet inte om jag orkar, börjar åtta imorgonbitti. så det blir nog jag, katterna, soffan och tvn ikväll tills jag däckar. ja, så får det nog bli! jag får ju inte glömma att jag har en farm att sköta om också, haha!

see ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar