onsdag, oktober 21, 2009

strömlös

strömmen försvann för drygt en timma sen och den har inte hittat tillbaka än. wierd. hörde att grannen mittemot var ute i trapphuset och försökte tända lampan där, men utan resultat. då är alltså hela huset strömlöst. den får ta och komma tillbaka nu, de finns faktiskt folk som har mat i kyl och frys som inte ska behöva bli förstört! åh. nej, lugn nu phia, du behöver inte bli irriterad.

dom senaste dagarna har det inte hänt något speciellt i mitt liv. jag har jobbat kväll, två dagar i rad och nu är jag ledig två dagar för att jag ska jobba till helgen. innan jobbet har jag och tessan varit ute och gått och bara umgåtts lite. har känt mig lite småkrasslig i halsen, men idag tänkte vi faktiskt våga oss iväg till gymmet för att köra lite lätt. det ska väl inte skada? nej det borde det inte göra.

tror jag ska försöka ta mig in till karlskoga någon dag här också, vill till farfars grav och tända ett ljus. han fyllde ju år för drygt en vecka sen. grattis älskade, du är saknad.

nej, nu får tessan ringa annars får jag ryck här hemma. ingen tv och snart ingen dator för batteriet börjar bli lågt. äh, ja ringer henne! see ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar