torsdag, oktober 22, 2009

göttmos!

jag har precis kommit hem från gymmet. jag och tessan körde stenhårt, dock inte bara ben utan armar och mage också! det var så lite folk så vi passade på. :) jag blev väldigt positivt överraskad, jag klarade mer idag än jag någonsin gjort på benövningarna. så jävla gött. det kanske inte syns, men det känns! happyface! då vet man ju att man blivit starkare iallafall! gött de! :)

nu ska baby och jag slänga oss i duschen sen blir det charleswood till farfars grav och tända ljus. tror vi passar på att åka ner till degerfors och hälsa på mormor också, tända ett ljus där med. var alldeles för länge sen jag var där. gravljus och höstmörker är mysigt men samtidigt läskigt på något vis, sorgligt. det känns på något vis skönt och veta var jag har dom, om man nu kan uttrycka sig så. helst av allt så vill jag ju hålla om dem, men det går ju tyvärr inte. de finns i mina tankar och i mig iallafall och det får jag väl nöja mig med.
jag älskar dig pelle, mer än du anar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar