söndag, oktober 04, 2009

heldag med cross

jag var ju inte säker på igår vad jag skulle göra idag men det ordnade sig iallafall. jag och kickan hängde med våra gubbar på crossäventyr. haha. kallt och jävligt var det, fast jag var klädd från topp till tå. men det var trevligt och roande. jag och kickan övningskörde lite med bettan, det slutade med att vi satt fast i massa sand och inte kom loss. haha. som tur var så hade ett par andra gubbar inte kommit iväg så de hjälpte oss att komma loss. stackars bettan tappade sand och skit hela vägen tillbaka till karlstad. nu är det nog iallafall ingenting kvar. baby var så duktig så idag. ibland förstår jag inte hur han vågar göra saker som han gör, men modig är han! jag är så stolt! :)

hade glömt mobilen OCH plånboken hemma, hur ofta händer det? aldrig för mig. jag kände mig så handikappad hela dagen, haha. snacka om att vara beroende av telefonen då. dock så klarade jag mig ju så det kanske bara var nyttigt, haha.

när vi kom hem hällde jag upp ett varmt bad så satt vi och mös ett tag. skönt skönt! nu blir det sängen och ännu mer mys. love it! i morgon är det jobb, träning och tvättning på schemat!

goodnight

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar