torsdag, oktober 08, 2009

höstkväll

träningen förut blev inte av, haha. tessan och jag var där och redo. vi hämtade ut biljett, körde en runda i easylinen och gick sen och satte oss utanför stora salen för att coren skulle börja. klockan tickade, sats afro gruppen fortsatte röra sig där inne och klockan blev över halv sju. vi satt ensamma utanför och fattade ingenting. tillslut frågade vi en sats-personal om vart coren var och när den började. då hade den redan börjat fast i lilla salen. haha. så långt hade ju inte vi tänkt, att de har flera salar. smarthuvudena nr 1 och nr 2. eftersom man inte får smyga in när det börjat så tänkte vi köra lite gym men sen bestämde vi oss för att köra dubbelpass imorgon istället. så imorgon blir det core på morgonen och så ska vi testa på body balance vid lunchtid. blir perfekt det!


jag har ju tagit helgen nu och det känns så skönt. är ledig ända fram till onsdag faktiskt så det blir långledigt. tog ju ledigt i helgen, egentligen är det min jobbhelg, för att jag ska på ladys night i örebro med mina systrar, ingrid och lena. plus några av lenas kompisar. ska bli så kul! har verkligen sett fram emot det ända sen biljetterna blev bokade. vi ska sitta vid "vip-borden" och käka god mat och dricka gott. kommer bli så bra! innan ladys night är det kalajs för maj som fyllt två år (vart har tiden tagit vägen?!) och ingrid som fyllt 31 (systeryster, du är ung och vacker och kommer alltid vara det!). hihi. kalajs i östansjö är det bästa som finns! syster lena bakar så underbart goda bullar och tårtor så det finns inte! namnam! kommer bli en nice helg med andra ord! :)


nu har jag och baby varit iväg och handlat och hyrt en film. så nu blir det mys framför tvn!

1 kommentar:

  1. Bara första halvan av den filmen är bra. Jag och Nizze såg den på bio när den kom. Första halvan var riktigt bra, massa fräna grejer som hände. Men sen när helt plötsligt började handla om aliens och massa skit så tyckte jag det blev dåligt. Kändes inte riktigt som de har ork att göra klart slutet utan försökte lösa det genom att kasta in lite aliens.

    Men men, sevärd är den ju! Och myskvällar är alltid välkomna oavsett om det är en bra film eller inte. :)

    Hoppas att allt är bra med dig! Puss!

    SvaraRadera