söndag, oktober 11, 2009

soffhäng

nu är vi hemma i karlstad igen. skönt, men saknar redan helgen och alla! som jag skrev tidigare var ladys helt otroligt! det bästa jag varit om på länge! kan inte beskriva det med ord, det måste upplevas. därför har jag redan nu bestämt att dra ihop ett gäng till nästa års ladys night här i karlstad och jag ser redan fram emot det, haha. kommer bli great!

innan ladys var det ju kalajs för majsan och ingrid. det var väldigt mysigt att få träffa alla igen. många bullar slank ner i magen, men det förtjänade den efter träningsveckan som varit. haha. gotti gotti! slänger

upp några mobilbilder från kvällen (se nedan). inte bästa kvaliten eftersom de är tagna med mobilen men det får duga så länge. ska slänga in lite bilder från kameran till datorn men orkar inte det nu. sen var ju jonas (ingrids kompis) där från aftonbladet och fotade oss och alla andra kvinnor. bilderna blev så fina! speciellt ett på mig och mina kära systrar. ska försöka få det inscanat i datorn eller så får jag ta kort på kortet och få in det den vägen. på något sätt ska det väl lösas iallafall. ingrid tog också en massa bilder jag måste få.

nu är jag trött som sjutton och ska väl fortsätta spendera kvällen i soffan där jag redan legat sen vi kom hem. baby kommer förhoppningsvis snart hem från ett jobb så jag får mysa lite med han också. :) hade gött!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar