lördag, oktober 17, 2009

transformers 2

igår efter jobbet var jag iväg och fixade ögonbrynen (noppring/färgning). så skönt att bli ompysslad även om det bara gällde ögonbrynen. och det blev så bra, är riktigt nöjd! hon som gjorde det var så duktig, det gjorde inte ett dugg ont! när jag var hos en i karlskoga och gjorde det så trodde jag att hon ryckte av mig skinnet runt ögonen. fyfan, vilken skillnad på fölk! dit tänker jag gå fler gånger. hon sa att färgen håller i sig ungefär fyra veckor, så var fjärde vecka då. det är så skönt och få det gjort. man slipper noppra själv, för mig är det lite svårare att hålla dom i styr eftersom jag har så ljusa ögonbryn så man ser inte ordentligt, plus att jag slipper måla ögonbrynen varje gång jag ska göra mig i ordning. en bra grej att skämma bort sig själv med så det tycker jag att jag förtjänar, och så farligt dyrt är det inte! :)

när baby kom hem från jobbet hade han varit och lånat transformers 2, ÄNTLIGEN! vi hann ju aldrig se den på bio tyvärr. men igår fick vi se den, så bra! vi båda var helt till oss. så kul att vi har samma filmsmak, iallafall nästan jämt. hihi. dock så började jag må jättekonstigt när vi hade kommit en bit in i filmen. kände mig svimfärdig, brännande huvudvärk och skumt trött! vet inte vad det berodde på.


imorse tog jag sovmorgon. vaknade först vid fem i tio av att tessan ringde sen somnade jag om och vaknade tjugo i två. kände väl att det var dax att gå upp då. haha! huvudvärken sitter fortfarande i så ska försöka komma iväg till apoteket och köpa ipren. vageln kliar och det är väldigt rött. tror den kommer ge sig själv men kanske frågar på apoteket om det finns någon salva eller om jag bara ska låta den vara. ikväll blir det nog någon öl, är faktiskt sugen på att gå ut men tror inte det blir så. tessan ville hyra wolverine för hon och johan har inte sett den. så det blir nog väldigt lungt och sansat med någon mysöl och myssällskap! :) det duger bra det med! uteställena finns kvar till någon annan helg! kanske smart att låta bli när jag mått så konstigt de senaste dagarna också.

nej, nu ska jag ta tag i mig själv! hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar