torsdag, oktober 15, 2009

äntligen fredag..

imorrn!

idag kom fanny och malin in. bara en snabbis dock men vi hann snacka en heldel, och det var SÅ SKÖNT att äntligen få träffa dem! de tar alltid så lång tid emellan gångerna. blir väl lätt så, men ändå. när jag tänker på de svider det hårt i hjärtat! men jag tar tillvara på alla minuter vi ses och lägger undan så jag lever på det tills vi ses nästa gång!

efter jobbet och innan jag träffade fanny och malin var jag och tessan-hjärtat ute och gick. det var underbart. solen lös och det blåste knappt! efter promenaden unnade vi oss subway, mumsmums!

nu ligger jag här i soffan och baby kom precis in med en skål nypoppade popcorn (självklart spis-poppade!!!) till mig, så nu ska jag njuta av dem och av han!

imorgon blir det jobb och sen förhoppningsvis en lika härlig promenad som idag! vad som händer på kvällen, det visar sig!

natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar