lördag, september 26, 2009

worki worki

sitter på jobbet. var här lite tidigare. blev avsläppt på em av baby för att jag skulle fixa ett par ben till soffan som fattades när vi fick den, sen knallade jag hit. gick runt lite på köpcentrumet och självklart in på carlings. dom har 50% på alla tjej överdelar nu torsdag till söndag. hittade mig ett fint litet linne för 75:- så jag slog till. haha. det är så svårt att hålla fingrarna i styr när man hittar något man vill (även om man inte har pengar till det egentligen), och speciellt när det är rea. älskar rea!

nu blir det jobb resten av dagen och sen myspys ikväll med tessan förhoppningsvis. baby ska nämligen ut och röja så annars blir jag själv. slutar 22, gäsp. är redan trött. likadant pass imorgon. mördarpass skulle jag vilja kalla det! menmen. inget jag kan göra åt saken. bara le och va nöjd att man har ett jobb. ibland önskar man att man vore ekonomisk oberoende, dock så tror inte jag att man skulle bli lyckligare av det, bara snålare och elakare kanske. pengar kan göra mycket dumt med människor.

nej, dax att byta om till mina älskade arbetskläder..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar