torsdag, september 24, 2009

mys i soffan

äntligen(!) är soffan här! den var mycket större än jag mindes att den skulle vara men den är såå skön och mysig! helt perfekt! kommer väl in en bild snart. hoppas nu att någon hör av sig på den gamla soffan så vi blir av den, annars får vi väl ge bort den.

tessan och jag sitter och tittar på lyxfällan. det är ju fan helt sanslöst hur folk kan sätta sig i sånna situationer de sätter sig i. de "märker" inte hur pengarna bara flyger iväg. äh, jag vet inte vad jag ska säga. krediter hit och dit. 1,4 miljoner på snus och cigaretter på sju år och en MASSA mer på cola och skräpmat. helt oförståeligt! ah det är ju deras problem så jag ska väl inte bry mig egentligen, men de gör mig upprörd över att folk inte märker när de börjar gå åt helvete, eller så märker de det och gör inte ett skit åt det. och speciellt när det finns barn inblandat. de blir ju mest lidande! jaja, nog sofia.

imorgon blir det jobb igen. dag-pass, skulle jobbat kväll fre-sönd men gör dag imorgon och kväll lör-sönd. hoppas huvudvärken försvinner. det är ju lön imorgon så antar att de kommer bli lite ruljans på jobbet då gäller det att vara piggelin!

nu ska jag vara lite social!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar