söndag, september 27, 2009

filmtajm

nu har vi varit iväg och tittat på skor åt baby men han hittade inga han ville ha. sen körde vi donken driven och ut till gamla flygrakan för att titta på svärmora som tränade konor med motorcykel. hon ska köra upp imorgon, LYCKA TILL! påvägen hem igen hyrde vi en film, go fast. en action från 2oo8, vi får väl se om den är något att ha.

baby håller på och poppar popcorn på spis (kan vad något av det godaste som finns, vet att baby delar samma åsikt som mig om det!) så nu ska vi mysa ner oss ännu mer i soffan! blir alltså en lugn och skön kväll med min älskade. love it love it!

till veckan tänkte jag försöka komma igång med träningen igen efter ett alldeles för långt uppehåll, pga sjukdom och diverse. men nu ska jag minsann bli stark. haha! får se hur det går ihop med jobbveckan jag har framför mig, men lite träning ska allt få plats på schemat!

nej, nu mys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar