måndag, september 21, 2009

piggelin

precis hemkommen från jobbet. baby hade tänt en massa ljus så de luktade underbart när jag steg innanför dörren! han sitter dock och spelar så jag gjorde precis iordning lite te till oss och satte mig här framför datorn med tvn på i bakrunden. roast på berns på kanal fem, ganska roligt faktiskt. haha.

datorn eller internet segar som fan. förstår inte. ibland funkar det jättebra och ibland inte. har mobilt på min laptop. på den stationära har vi vanligt bredband. antar att det är lite segare. får se till och skaffa så jag kan ta trådlöst från vårt vanliga bredband! får bli när vi flyttar!

på jobbet var det väldigt lungt. men de är ju bara måndag, och så spelade ju färjestad-skellefteå idag så antar att det spelade sin lilla roll i det lugna också.

så nu sitter jag här och är piggelin. imörrn blir de karlskoga. ska på urnsättning. hälsa på farmor och faster och jennie. tänkte jag ska åka med baby när han åker till jobbet i kristinehamn. så tar jag bussen därifrån, blir inte så mycket buss då och så får jag åka i pärlan en sista gång. imörrn kommer nämligen någon annan tjomme och köper den. :( dock är det ganska tidigt så tänkte gå och väcka fanny och träffa henne lite. kanske ta en morgonpromenad och en god frukost. sounds good to me!

nu ska jag kolla runt litte mer, slita baby från datorn och M-Y-S-A!

nattinatti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar