tisdag, september 29, 2009

trött

nu är jag trött, trött, trött. ligger i soffan framför idol. har käkat lite mat och suger nu på en snus. väntar på att desperate housewifes ska börja! säsongs premiär idag, två avsnitt på rad! men får väl se om jag kan lyckas hålla mig vaken också. väntar även på att baby ska komma hem från sin träning, då ska vi mysa i duschen. det gillar jag starkt! älskar min prins!

coreboll var väl inte riktigt vad jag hade tänkt mig. det var verkligen svårt. mest balans och mycket tanke på andningen. men tror vi kommer gå iväg på det fler gånger, och då kommer vi ju komma in i det mer och mer.

imorgon blir det mora för hela slanten. dollarstore och hämta bil. mysigt! även vilodag imorgon, kanske blir en liten promenad på kvällen, vi får se vi får se. :)

ne, nu blir det tv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar