måndag, september 28, 2009

precis hemkommen från jobbet, en väldigt slapp jobbardag må jag säga. sitter och dricker en kopp kaffe framför tyra banks show. ska snart åka iväg och hämta upp tessan för pumpen kallar på oss! ska bli gött att komma iväg och träna igen, men just nu är min motivation zero. det kommer nog när jag väl är där! kul att tessan äntligen hänger med, vet inte hur länge jag tjatat på henne. haha. tjat hjälper ibland.

har blivit lite ändrade planer i veckan. skulle ju jobba hela veckan men fick ta semester på onsdag, eftersom vi måste spara timmar. tessan undrade om jag ville med till mora och hämta hennes pappas bil som blev ståendes där för några veckor sen, nu är den lagad och körklar. en roadtrip med världens bästa tjej kan jag ju inte tacka nej till. så mora blir på onsdag! vi ska även leta upp dollarstore, det ska tydligen vara en väldigt rolig butik med massa bra och billiga(!!) saker. vi får väl se om jag hittar något kul, om vi hittar dit vill säga men det ska väl inte vara några problem förhoppningsvis!

nu blir det toan sen iväg! see ya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar