fredag, september 25, 2009

refilled

har precis kommit hem från exclusive tattoos (http://www.ex-tat.com/docs/swedish/). johan fyllde i min älskade på armen. den är så fin! har inte tagit någon riktigt bra bild på den än, men det kommer. nu ska det han fyllde i bara läka så tar jag en bild sen. vi snackade även om vad jag ska ha på resten av armen. har funderat ett bra tag på om jag ska göra en hel sleeve pga jobb i framtiden osv men jag har kommit fram till att jag faktiskt vill det! folk får ta mig som jag är som person inte vad jag har på armen! tessan gjorde mig sällskap sen skulle de iväg och käka på mongolian. hoppas hon äter lite åt mig för de har så god buffe där!

ikväll har baby besök av rikard, en kompis från krillehöla. vi ska möblera om här i varddagsrummet och baby behöver väl lite hjälp med alla kablar och grejer. inte för att han inte klarar av det själv (jag vet att du kan älskade) utan hjälp för att behålla sitt tålamod. haha. det är inte lätt när det är svårt. då behövs det kanske två smartisar istället för en. räkna inte med mig när de gäller kablar ut från tvn in i recivern, till dvdn och diverse. jag skulle bara slå en enda stor knut på det hela. haha. därför lämnar jag det till dem. nu måste jag plocka ut allt småkraffs härifrån så vi kan sätta igång när de kommer hem. dock har jag inte den blekaste vart jag ska ställa allt men det märks!

ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar