torsdag, oktober 07, 2010

lägenheten

nu när jag städat och gjort så grant så kan jag väl bjuda på ett par bilder på vårat crib!




myshörnan framför vår flashiga 50tums tv! här spenderas en hel del tid. soffan är underbar!


det är här det "händer", som en brukar säga.



här står pelle och lagar massa god mat till mig!


de här är de första du ser när du kommer in. kul va? rakt fram är äckelpäckel toan som inte ens är värd att få vara med på bild! ska köpa en fin vit lång byrå och ställa där den bruna lilla grejen står och så ska tavlan centreras.

här står vi och speglar våra granna fejor!


här mina kära vänner sitter jag just nu och skriver. datarummet, 8bitars rummet, ps2 rummet, snowboard rummet, skate rummet, pelles pojkrum. kärt barn har många namn. jag säger datarummet.


ja, nu vet ni på ett ungefär hur vi bor och nu har jag ju även lagt upp bilder för 6 inlägg framöver, skönt för mig. mindre skönt för er. haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar