måndag, oktober 11, 2010

KALLT!

morrn morrn! uppe med tuppen, känner mig lite småseg men ändå inte! vaknade nästan till soluppgången. huset mittemot täcker den så jag kan bara se den litegrann på sidan av. hur fantastiskt mysigt hade det inte varit och vaknat till soluppgången? åh, bitter jag blir nu. någon som har en bulldozer så river jag kåken rakt över?

nu kommer snart snön, det känner jag på mig. i början på november kommer det säkert vara vitt på marken. jag går runt med en "aura" med kallhet runt kroppen. jag känner på elementen och de sprutar ut värme men ändå känner jag mig frusen 24/7. kan men känna sig kallare beroende på vad det är för material på kläderna man har på sig eller får jag helt enkelt sätta på mig flera lager kläder? hur ska det då se ut i vinter? jag kommer bli känd som "michelingubben- med flera lager kläder" här i karlstad. kul. visste jag bara vilket/vilka material jag ska undvika så vore ju det lättare.

ne, nu blir det off to work!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar