torsdag, oktober 21, 2010

det blev en fika på stan med min vapendragare therese, aka tessan! vi mös ner oss i sofforna på espresso house och bara satt och njöt. pratade skvaller och kollade på människorna som gick förbi utanför. kaffet jag drack var något av det godaste kaffe jag druckit på länge, vet inte vad det var för magiskt men gott som fan! så ville jag beställa scones med marmelad och creme cheese till, då har de ingen marmelad?! vem äter scones utan marmelad? ingen hoppas jag!
det var så skönt och avkopplade att bara sitta och njuta! sen strosade vi lite på stan innan jag begav mig hemåt. tessan skulle på utbildning på hennes nya jobb, tummen upp på det!

nu ligger jag här i soffan, vart annars liksom? haha. jag och baby ska dra iväg och hyra en film snart. han ska "bara" döda två personer först. han sitter och spelar fall out(?) på sitt älskade ps3.... alla med en tv-spelandes pojkvän vet väl vad det betyder. snart=flera timmars väntan... haha. vill man inte vänta får man göra något åt saken. (drömmer mig bort till en värld där jag kastar ut både konsol, dosor, tvapparat och spel genom fönstret och KRASCH BOM BANG så slås de sönder i tusentals bitar när det träffar marken!!!!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar