onsdag, oktober 13, 2010

fuck yeah

igår rakade issa sidecut MOT MIN VILJA! hon höll fast mig, och hon är inte nådigt stark ska ni veta(!!!), och tryckte rakapparaten mot min ena sida av huvudet. tjoff sa de så va allt hår borta och hon skrattade världens mörkaste, elakaste skratt! *mOhAOMmA* precis som i en film som innehåller en ondskefull häxa! jag började störtböla och sprang med stora kliv fram till spegeln. O M F G!! vilken jävla pudding jag hade blivit! sen levde vi lyckliga i alla våra dagar!

så ni är jag lite hår fattigare, men lite snyggare på det också! o som alla som har lite humor förstår så var det ju inte så det gick till på riktigt. issa är en av de snällaste människorna jag känner, hon skulle aldrig vara så elak, eller.......? haha.

bild kommer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar