torsdag, oktober 21, 2010

jag kom hem för ett tag sen från morgonmöte på jobbet. sitter nu och har läst lite bloggar och druckit mitt morgonkaffe. jag funderar hur jag bäst ska sysselsätta mig denna fina höstdag. solen skiner ute! en promenad vore skönt - men hur kul är det att gå själv då? storstäda lägenheten vore rätt fräscht också - men hur kul är det att göra det varje gång man har en ledig dag? diska - check! jag kanske skulle börja med att göra mig i ordning, IFALL något äventyr skulle dyka upp. jag har jättesvårt att sysselsätta mig dagar då jag är ledig. alla kompisar är för det mesta upptagna med annat, jobb osv. pelle jobbar. "använd fantasin" jomen visst, det hade varit superenkelt om jag inte var så sällskapssjuk av mig. tycker inte det är kul för fem öre att göra saker själv. åh. då får jag väl bara skylla mig själv tänker ni. ja, jag får väl göra det. är inne i en rätt tölig period just nu. jag känner att jag inte gör något vettigt, att mitt liv är skittråkigt rent utsagt! jag jobbar sen kommer jag hem, lagar mat, lägger mig framför tvn och går sen och lägger mig. jag behöver skaffa mig en hobby, en rolig än också! men hur skaffar man sig en hobby vid 22års ålder? lite hjälp här tack...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar