söndag, oktober 17, 2010

härlig dag

jag har haft en härlig dag med tessanhjärtat i örebro. vi har varit på marieberg och shoppat järnet! haha. jag var ute efter en vinterjacka och kom faktiskt hem med en plus en skjorta, en stickad tröja, en t-shirt, underkläder och halsband! är skönt att få unna sig lite efter alla timmar jag jobbade förra månaden! bilder kanske kommer någongång eller aldrig. efter shoppandet åkte vi och tog en kaffe hos syrran och kramade på barna, mys som vanligt! hemvägen var dock inte lika rolig, fick åka med bara dimljusen på då båda(!) halvljusen la av. förlåt alla jag bländade på vägen mellan örebro och karlstad, det var inte helt med mening! nu är jag hemma igen och ska snart gå och lägga mig. imorrn börjar ytterligare en arbetsvecka! fun!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar