torsdag, oktober 14, 2010

är det inte konstigt så säg!

ja, är det inte konstigt så säg. varför är det så att man fastnar väldigt lätt för vissa saker? eller jag är sådan iallafall. tycker jag något är bra så kan jag sen inte sluta titta/läsa/göra det förrens det är slut eller liknande. twilight böckerna läste jag i sträck under två veckor och kunde inte sluta tänka på dem när jag inte läste. jag drömde om dem, jag funderade på jobbet vad som skulle hända längre fram i böckerna osv osv. trueblood serien har satt sig lika hårt! det går inte en sekund, när jag inte är hemma och kollar, då jag undrar vad som ska hända! dock så är de som gjort avsnitten väldigt fula, de slutar varje avsnitt med något spännande så man blir ännu mer knäpp! nu är jag inne på säsong 3 och efter det ska jag skaffa mig ett liv, jag lovar. jag ska börja träna regelbundet (fast jag tappat suget helt), jag ska städa, jag ska laga mat, jag ska ta hand om mig själv bättre och jag ska umgås mer med mina kära älskade vänner! JAG LOVAR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar