torsdag, oktober 28, 2010

hard working woman


- that's me! vill man leva flott får man jobba där efter. har jag inte berättat att jag och älskling bor i en stor lyxvilla vid vänern med stor tomt, en mustang ståendes i garaget och den dyraste inredning och möblering ni kan tänka er. jag går på spa behandlar, bleker och klipper håret hos frisörn var och varannan dag, fixar naglar och diverse andra grejer. inte? då har ni missat nåt kan jag tala om!

eller vänta nu?

nyper mig i armen, nej just de. vi har inte kommit till den delen av livet än! men någon dag så. men jag lovar er, jag ska inte bli snål och jävlig då utan fortsätta vara precis samma människa jag är idag!

drömma bör man annars dör man..

nu till verkligheten! i helgen åker jag och älskling bort till skogarna utanför örebro. vi ska agera barnvakt åt syrrans små charmtroll hela helgen, myspys! håller tummarna för att de är charmtroll hela helgen också, haha! dock så är det lite tråkigt då de är halloween i helgen och vi missar alla roliga halloweenfester, men vad gör väl det om hundra år? :)

bjuder på en härlig på bild från förra årets halloween fest vi hade hemma hos oss! kuljul var de!


nu blir det käk och kl 21 på kanal 9 är min syster och hennes sambo med i "Restaurang i vårt vardagsrum"!
CHECK IT OUT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar