lördag, oktober 09, 2010

barnkalas i all ära!

barnkalas med massa rosa och hello kitty! ingrid, min äldsta storasyster från sthlm växer aldrig ifrån det. skämt o sidå. självklart är det majsan, min mellersta storasyster lena's underbara unge, som fyllt tre. hon Ä L S K A R rosa och hello kitty, det är ingen underdrift! tror dock ingrid, som fyllt 32, trivs som fisken i vattnet också. paketutdelning, massa fika, ballonger, tårta = ett superduper kalas! dagen håller nu på att avrundas med grillning (ja, ni läste rätt), lite 3,5or och jag tror även det blir en omgång ticket to ride lite senare (som jag vet att jag kommer vinna). härliga helg! jag trivs!

lite bilder från dagen:
det gäller att ta ända nerifrån tårna!

en veteran på ljusblåsning.

jag slår lill brorsan i pinnspelet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar