torsdag, november 05, 2009

burr!

jag har precis slagit mig ner i soffan med en billys panpizza (bra där phia) i knät. var så fruktansvärt hungrig när jag kom hem från jobbet så vräkte i mig satsumas och päron ihop om att baby skulle komma hem en stund efter. men nu ringde han och sa att han var tvungen och åka iväg och fixa en grej han hade slarvat med under dagen. bad for him och bad for me, som är så hungrig. i och för sig hade jag väl bara kunnat ställa mig och lagat någon ordentlig mat så kunde han bara värmt när han väl kommer hem. men jag tycker det är så tråkigt och laga mat själv så hittade en panpizza i frysen och nu ska jag klämma i mig den så får vi laga något gott sen!

chefen hade med sig lussebullar till jobbet idag, åh! jag har nog glömt att berätta att det bästa jag vet är just lussebullar! när jag var liten bakade farmor alltid lussebullar till mig till mina födelsedagar (jag fyller i maj) och jag älskade det! precis lika mycket som nu! så jag, baby och tessan ska baka det ikväll. först ska jag och tessan iväg och handla ingredienser! mums!

halloweenfesten i fredags blev väldigt lyckad! jag hade skitkul och jag hoppas alla andra som var här hade det också! :) några av alla bilder vi tog under kvällens gång finns på facebook, look and smile!

nu ska jag krypa ner under en filt, muffla billys och titta på tv tills tessilessan hör av sig.

hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar