torsdag, november 12, 2009

stor gäsp!

.. tessan åkte precis och jag sitter här och gäspar. filmen var faktiskt suverän, mycket bättre än vad jag hade förväntat mig! den var ju baserad på ett verkligt händelseförlopp, så i slutet fick man se filmsnuttar som privat/filmteam spelat in när det väl utspelade sig. jag orkar inte sitta och förklara hela filmen här, det skulle ta alldeles för lång tid. men är ni sugna på att se den? hyr den!

funderar starkt på att gå och lägga mig. dock vill jag vänta tills baby kommer hem så vi kan mysa ner oss tillsammans, men vem vet hur länge det dröjer och jag ska upp och jobba imorgon. han är iväg på någon stor jobbmässa, antagligen ätit och druckit gott sen skulle alla på hockeymatchen mellan färjestad och modo. (som färjestad tydligen vann med 4-1, way to go!)

ne, jag går nog och lägger mig här snart. i helgen är jag ledig, så skönt! vi hade ju tänkt att åka iväg till ullared, men tror inte det blir så. med min skitlön jag fick den här månaden kommer jag inte långt. (så går det när man vantrivs) men som vanligt så dyker det väl upp något! :)

natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar