lördag, november 14, 2009

weekend off

gårddagen var otrolig! när jag kom hem efter jobbet hade baby köpt stora röda rosor, köpt några extra för att kunna strö rosenblad i hela badrummet, hällt upp ett varmt skumbad, tänt ljus i hela lägenheten och välkomnade mig i dörren med en morgonrock. det var så fint och mysigt gjort att jag blev tårögd av lycka! min prins! åh, det behövde jag/vi verkligen efter dagar med en tjurig och lättirriterad kärring (jag i röda veckan)! kan inte släppa det och det tänker jag inte göra heller. det är det finaste och underbaraste någon någonsin gjort för mig! som jag sagt förut, jag älskar dig med hela mitt hjärta! du är "han" för mig!

efter bad och massa mys gjorde vi oss i ordning. vi åkte och köpte pizza på vedugnen här i stan (dyrare pizzor men mer kvalité = godare!), hyrde en film och köpte loosecandy. filmen vi hyrde hette Änglar och Demoner. den var väldigt bra! ännu en rekommendation på ett bra filmval! båda var helt utmattade efter dålig sömn natten innan och fullt ös på jobbet. jag höll mig vaken genom hela filmen men sen kan jag tala om att jag däckade gött i sängen. av någon konstig anledning så har jag inte sovit så bra på många nätter som jag gjorde inatt. skönt skönt!

imorse vaknade jag av att baby hade gjort frukost på sängen åt mig, gullegrisen då! hihi! sen låg jag och drog mig framför tvn och datorn innan jag tog tag i saken och gick upp och gjorde mig i ordning. nu sitter jag och väntar på att fanny ska höra av sig så vi ska ses, alldeles för länge sen sist!

nej, im out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar