tisdag, november 17, 2009

julmust vs kalkon/keso macka

jag har precis duschat och gjort mig i ordning efter ett supergött pass armar/axlar på gymmet. sitter och käkar en lite lättare lunch bestående av kokt ägg, kalkon/keso macka och julmust. skum blandning kanske, men jag gillart! haha. ska snart åka iväg och jobba, kväll idag också.

igår körde tessandarling och jag ben samt mage i gymmet. lite träningsvärk har jag och imorgon vet jag att jag kommer ha desto mer, speciellt i armarna! imorgon är det vilodag, sköntski. får se vad jag hittar på då, är ledig från jobbet också. något ska jag väl komma på!

somsagt, ska snart iväg och jobba kväll. jobbar man kväll hinner man inte med så mycket annat än att träna och jobba på en dag. knappt det, beroende på när man vaknar. menmen, så är det väl. på torsdag är det också kväll, fredag jobbar jag till åtta sen kommer de två härliga dagpassen lördag-söndag.

en sann jobbarvecka med andra ord. ledig onsdag enbart. men så är det när man vill tjäna cashi cashi!

nu, jobb!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar