tisdag, december 01, 2009

blod svett och tårar

nu ska jag bege mig ut på en långpromenad i det fina vädret. jag älskar att solen är framme och nu när den är det så gäller det att ta tillvara på den! mitt destinationsmål är bergqvist centrallager på hammarö. tessan är nämligen där ute och jobbar helt ensam. så eftersom jag har all tid i världen och är en väldigt snäll kompis som behöver frisk luft och motion så går jag och besöker henne. thats it! hur lång tid det än tar och hur mycket jag än kommer gå vilse, för det kommer jag göra, jag är nästan säker. men på något sätt kommer det lösa sig. för allt löser sig så länge man inte ger upp! haha. håll tummarna för mig.

jag har suttit och kollat igenom musiken på min mp3 som jag inte använt på år och dagar. det var en massa hårt och sånt jag inte lyssnat på på väldigt länge men det gör mig absolut ingenting. dock är jag lite osäker på om batteriet kommer hålla. aja, det skulle väl vara det minsta problemet isf.

inventeringen imorse gick galant. är egentligen väldigt väldigt väldigt trött men tänker inte lägga mig i "tio minuter". jag vet att det bara kommer göra mig mer trött.

nej, en uppfriskande promenad blir det! jag ska och kommer hitta fram! vare sig min fötter börjar bloda, svetten börjar rinna och det börjar lukta lök så jag börjar gråta! tessan! here I come! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar