tisdag, december 15, 2009

kom då julen!

jag längtar efter jul så fruktansvärt! då kommer få jag träffa alla nära och kära igen och det var alldeles för länge sen sist! ;( kom nu julen, NU PÅ EN GÅNG!

imorgon är jag ledig. det blir dock upp tidigt för att pumpa med tessan, sen ska vi mysa med frukost och så ska hon få äran att locka mitt hår! förhoppningsvis kommer fanny och malin in så vi kan äta och strosa lite på stan tillsammans. MÅSTE fixa alla julklappar jag har kvar imorgon, annars kanske vissa blir utan (nejda!). på kvällen ska vi assistenter ha en "avskedsmiddag" för en kollega på jobbet. de har tydligen bokat bord på tempel, gamla arena, får se om de har något gott att erbjuda. hope so!

enda lediga dagen jag har kvar innan jul är på fredag, då har jag bestämt att jag ska baka pepparkakshus, en omgång lussebullar samt slå in alla julklappar, så då kommer det inte hinnas med så mycket annat.

nej, nu måste jag sova om jag ska orka upp imorgon bitti!

3 kommentarer:

  1. VA GÖTT DET SKA BLI MED JULAFTON PHIIIIASPRUTT SÄGER SVÄRMORA DIN.....PUSS

    SvaraRadera
  2. kom med lite julbilder fislisa,kram svärmor

    SvaraRadera
  3. Hej vännen. Jag kommer inte gå den i Kd utan ja går en som är här istan. Annars hade ja gärnat fikat med dig :D

    Tack! Puss!

    SvaraRadera