torsdag, december 03, 2009

julklappsjakt

idag har jag och pelle varit på jakt efter julklappar åt alla vi ska köpa till och det har gått väldigt bra faktiskt! vi kom hem med några påsar men det är fortfarande några som fattas. men har några ideer på lager som jag ska kolla efter. vi käkade även en god lunch på stan, potatisgratäng och rostbiff. mums!

väl hemma tänkte vi börja slå in alla julklappar men tröttheten tog över. jag värmde på lussebullar och gjorde te så nu myser vi i soffan istället. jag framför datorn och han framför sitt kära xbox och något "zombie- skjut- döda eller bli dödad själv- spel". haha.

johan, tessans b-friend ringde nyss och frågade om vi ville komma dit och äta och kolla på någon bra rulle. självklart tackar vi inte nej till det! känner mig dock helt utsliten och skulle väl egentligen behöva lägga mig i sängen och sova ett par timmar, men det får vänta. sova kan jag göra inatt!

nej, dax att åka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar