onsdag, december 09, 2009

gult är fult, eller?


jag tog ett kort för några dagar sen, skrattandes ofc. åh vad får jag se, mina kära gaddar i mun har blivit ENORMT gula! okej, jag kanske överdriver en smula för när man tittar på dem i spegeln så är de inte så gula och andra tycker inte det heller. men det stör mig, haha. jag vet att det beror på snuset, det är boven i dramat. när jag rökte hade jag inte så gula tänder. men jag är glad att jag slutade röka, så glad! jag mår MYCKET bättre, orkar mer och känner mig gladare. alla säger att det är svårare att sluta snusa än att sluta röka. vi får väl se, den dagen kommer någon gång också. hur skönt vore det inte att vara HELT fri från "skiten". det är ett projekt jag får ge mig in på när det känns rätt, och det gör det inte just nu.

denna vecka är en slapp vecka på jobbet, ledig sammanlagt fyra dagar och jobbar tre. det är lite slappt, men så är det med rullande. nästa vecka drar jobbandet för jul igång ordentligt. ledig någon dag hit och dit, och nästan bara heldagar på jobbet. jag längtar...

igår körde vi igång med träningen igen, efter två veckors slapphet. haha, jag körde stenhårt på pumpen och det får jag lida för idag kan jag lova! varenda muskel i kroppen är öm, jag älskert! imorgon ska vi testa på box, hoppas det är kul!

nu blir det tvn och lägga sig tidigt, är jättetrött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar