lördag, december 05, 2009

god kväll

hemkommen från jobbet för en timme sen ungefär. jag är så trött i axlar och rygg så jag vet inte vart jag ska ta vägen. känner mig som en hösäck men sträcker jag på mig så värker det överallt och sträcker jag inte på mig så värker det ändå. det har varit en hel del att göra på jobbet idag, man märker att julen närmar sig och folk är ute och handlar julklappar. nu i december månad kommer det vara fullt upp måndag-söndag, men jag är redo. eller jag tror jag är redo, om inte annat så blir jag det om ett tag. det kommer nog att vara endel inlägg framöver då jag skriver om hur trött och sleten jag är. men så är det. haha.

jag sitter nu nermyst i soffan men en iskall öl och en stor skål nygjorda popcorn. jag njuter! imorgon är det ytterligare en heldag på jobbet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar