onsdag, februari 02, 2011

yes, im alive!

det var ett tag sen jag skrev här. fick mig en påminnelse när jag såg att jag hade fått en kommentar från emily. jag har haft endel att göra om man säger så. det har dykt upp grejer så jag mått väldigt dåligt psykiskt och inte haft någon större lust att göra något faktiskt. men nu ska jag nog vara på spåret igen, inte till 100%, men snart så!

för att göra en liten uppdatering över läget så har jag och pelle precis flyttat till en helt underbar lägenhet! den är så mysig. lite mindre men mer öppen jämfört med lägenheten vi bodde i tidigare. det är fortfarande samma område men i en M Y C K E T fräschare byggnad, och lägenheten i sig är också fräschare! än så länge trivs jag enormt, och kommer nog göra det ännu mer när vi fått i ordning på allt! :)

det är fortfarande mycket jobb i luften och jag har inte riktigt kommit in i någon bra rytm med mitt liv. jag vill få in träning och mer grejer till min egen fördel innan jag kan känna någon slags "ro" om man kan kalla de så. men som andra säger, man har tid om man tar sej den!

idag har faktiskt varit en sådan dag hittills som man känner att man fått något gjort. den började med en promenad med en kompis, en solning och nu sitter jag med blekning i håret. kände att det var dax att göra något åt den fasansfulla utväxt jag dragit till med! den kommer fortsätta med lite plock och senare ikväll blir det p-möte och bergviksfesten med jobbet!

nej, dax att duscha ur det som får mitt huvud att klia som tusentals myggbett (nej, jag är inte allergisk, peppar peppar!)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar