måndag, februari 28, 2011

semester


igår kväll/natt kom vi hem från en härlig semester med syrran och co. vi lånade en stuga några mil från åre. vi har åkt skoter, lekt i snön, grillat, byggt igloo, bastat och mått för gött! det har varit så underbart så jag redan när jag satte mig i bilen påväg hem kände att jag inte ville åka! jag ville stanna, helst några dagar till! men åter till varddagen, den går tyvärr inte att undvika.

idag har jag o pelle varit lediga för att återhämta oss lite. jag har känt mig seg i skallen och i kroppen. allmäntillståndet har inte varit det bästa, men det är väl bara att bita ihop. vi har iaf fyllt upp kylskåpet och tvättat bettan så hon blev skinande ren igen! ikväll blir de till jobbet och inventera, så jag slipper gå upp innan tuppen imorrn!

bild från semestern

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar