onsdag, november 03, 2010

onsdag

idag har jag gått runt och luktat glass och milkshake. dagen började med att jag gjorde rent vår kära glassmaskin på jobbet och denna gången, hör och häpna(!), krånglade de inte för fem öre! så skönt! dock sitter lukten kvar hur mycket man än skrubbar armar och händer, det är som att den verkligen tränger in i huden och vill vara där. jaja, tur att de luktar sött och inte surt! efter jobbet fick jag åka iväg med bilen till helmia. det är antagligen något elfel då diverse grejer slutat fungera. aldrig roligt när något med bilen är fel, men det är bara att bita i det sura äpplet!

promenaden hem från helmia resulterade i en blöt och frusen phia som kröp ner i soffan och tog en powernap på ungefär 2h. haha, vet inte om de kan räknas som en powernap men skönt var det iallafall! nu dricker jag en kopp kaffe för att vakna till lite lätt medans jag fixar käk för kvällen. KÖTT FI FAN med hemmagjorda potatisklyftor ska mätta våra magar en ruskig dag som denna.

jag vet att de varit lite dåligt med bilder de senaste dagarna och det tycker jag själv är lite tråkigt. MEN, när det regnar dag ut och dag in så tappar man sugen på både det ena och de andra. hoppas vädret skärper till sig och ger oss en fin, varm höst snarast möjligt! man vill ju inte gå och bli deprimerad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar