söndag, november 14, 2010

ännu en härlig helg har passerat, med massa kärlek och mys! det är nog egentligen de bästa helgerna som finns! träffa nära och kära och mysa en massa! vem behöver dricka och söka uppmärksamhet ute bland folk? haha, här har ni kärringen nr.1! självklart kan det vara kul att gå ut och festa och roa sig på det viset och självklart blir även jag sugen på det också! men att göra det varje helg?(!) i samma stad? med samma folk? på samma ställe? det måste bli rätt tröttsamt! vad vet jag, alla tycker ju olika och det är väl tur det! tycker dock lite synd om dem som bara har det som nöje. det finns ju så mycket annat.. det kommer väl till dem tillslut också.

ihelgen var vi iallafall hemma hos pelles mormor och morfar och hälsade på, så goa och söta! pratade gamla minnen och åt massa gotti! vi fick förslag på olika recept som vi ska testa här hemma, det är alltid bra! (note; köp en bok att samla alla recept i.) på kvällen åkte vi till pelles pappa med familj och spenderade natten där. även där åt vi massa gott och killarna spelade skjutspel och jag satt och njöt av min första glögg!
idag åkte vi iväg och spelade bowling och jag rent utsagt S Ö G! självklart hade det ju med banan och klotet att göra, inte att jag är värdelös. haha!

nu tänkte jag ta och lära mig lite skjutspel, pelle måste ju få lite motstånd här hemma ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar