fredag, november 12, 2010

härliga dag!

jag har haft en underbart härlig dag med möllan bröllan! det känns så skönt och bra när vi träffas även fast vi inte gjort det på ett tag. vi fortsätter precis där vi slutade sist. det är äkta vänskap det! malin och jag har gått igenom mycket tillsammans i livet och började våran vänskap redan som små knottingar. den kommer förhoppningsvis hålla livet ut också. :)

vi knallade runt på stan och käkade lite lunch. hon shoppade lite grejer och jag fantiserade om grejer till nya lägenheten. vi pratade och pratade och pratade och det var såå skönt! det kändes dock lite vemodigt när hon tillslut var tvungen att ta bilen hemåt till kalleskoga, men som vi sa "vi ses snart igen!" och det är ju sant. ett halvår kommer gå fort! om inte annat så ska jag åka och rocka fett med henne i london till våren! DET är ett måste! o så finns ju skypet och det är ju tur!
bjuder på en gammal goding på möllan från när vi var i åre nyåret 2007-2008! det var en väldigt rolig resa och ett bra nyår! men hur skulle de kunna varit dåligt när möllan var med? va? nej, just de! möllan is tha shit! haha. nu sitter jag här med en tår i ögat, men jag är glad så jävla glad! för hennes skull för att hon äntligen gör det hon velat i flera år! :) hoppas du får en underbar tid i Londonet och lär dej flytande engelska tills vi kommer, så du kan hjälpa pelle för det kommer inte jag orka. haha! puss på dig hjärtat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar