torsdag, november 04, 2010

mörker - förvirrande

jag kom hem för en stund sen efter fika och fönstershopping på stan med issa. det är så skönt och bara gå runt och kolla och ta en kaffe på ett mysigt fik, inge stress eller liknande.

satt och funderade på vad klockan är och var helt inställd på att klockan skulle vara runt nio och någon film skulle börja. vad är klockan, jo, S JU! what?! det här mörkret gör mig förvirrad. jag har trott flera kvällar att klockan är mer än hon faktiskt är. självklart skönt, då man hinner med mer, men väldigt förvirrande som sagt. man ställer in sig på att snart gå och mysa ner sig i sängen, men då är det flera timmar kvar tills man brukar göra det. haha. jag antar att ni förstår min poäng!

jag hade tänkt att laga någon god mat men tappade suget. däremot blev jag sugen på varmt, gott te och några goda smörgåsar. det blir nog magen glad av också. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar